Taneczna rocznica ślubu

Projekt, który dziś zaprezentuję to prezent od męża dla żony w pierwszą rocznicę ślubu.
Wyzwaniem było dla mnie stworzyć coś, co pasowałoby do bardzo osobistych i specyficznych życzeń przygotowanych przez zakochanego.
I tak oto wyczarowałam kolorowy, komplecik.


Kartka o wymiarach 13,5 x13,5 cm z dedykowanym jej pudełeczkiem, dość bogata, jak na mnie kolorystyka, mamy tu zieleń, błękit, róż oraz odcienie zółci.

Pudełko wykonałam z białego brystolu, o wymiarach 14x14 cm. Wieko ozdobiłam panelami z papieru scrapowego, szczególnie urzekł mnie papier z akwarelowymi serduszkami. Na nich rozmieściłam winiety z napisami pasującymi do tematyki, dodatkowo powycinałam banerki, które rozmieściłam przypadkowo.  Dodało to trochę dynamiki. W centrum wieczka umieściłam okrągły baner z tańczącą samotnie dziewczyną, jako nawiązanie do życzeń.


Kartka powstała na bazie 13,5 x13,5 cm, do stworzenia kompozycji wykorzystałam dokładnie te same elementy, co do ozdobienia pudełka. Zmianie uległ tylko punkt centralny w którym umieściłam tańczącą parę.

Wszystkie wykorzystane grafiki pochodzą ze stron z darmowymi ilustracjami: pixaby.com, freepic.com. Dziękuję twórcom za udostępnienie swoich prac.

Pozdrawiam GosinArt

Komentarze