Ślubny eko-box

Robiąc porządki w scrapowym kąciku stwierdziłam, że szkoda mi wyrzucać wszystkie podkłady od bloków, których trochę się nazbierało w ostatnim czasie.
Postanowiłam w jakiś sposób je wykorzystać i tak eko-elementy dzisiejszego, ślubnego exploding boxa. Projekt utrzymany w odcieniach brązu i beżu, z różówymi elementami.


Wieczko pudełka ozdobiłam banerem z odzysku:) okładki z bloku posłużyły do jego powstania. Na nim umieściłam wyembosowaną tekturkę z napisem. Całość dopełniłam kompozycją kwiatową oraz o dziwo nie perełkami, tylko... cyrkoniami.


Wnętrze również utrzymane z beżowej kolorystyce, znalazły się tam również wyembosowane tekturki. Na jednym ze skrzydeł pudełka  umieściłam kieszonkę na pieniążki. Centrum stanowiła kompozycja kwiatowa uzupełniona cyrkoniami.

 
Pozdrawia Was GosinArt.

Komentarze