Pastelowa 60-tka

Dziś kolejna kartka na okrągłe urodziny, tym razem 60-tka.
 Jest to kartka sztalugowa i dopasowana do niej koperta.


Taki prosty, acz urokliwy zestawik stworzyłam z kremowej, kwadratowej bazy kartkowej i papieru o gramaturze 250 w tym samym kolorze.


Koperta ozdobiona jest dziurkaczem brzegowym i zamyka się na wstążeczkę z banerkiem. Dodatkowo wykorzystałam półperełki w zielonym kolorze, dopasowane do wstążeczki.


Kartkę sztalugową na froncie ozdobiłam dwoma panelami z kolekcji Mintay podklejonymi na kremowe bazy. W centrum na kosteczkach 3D umieściłam okrągły baner z liczbą urodzin, dodatkowo symetrycznie rozmieściłam małe kompozycje z kwiatków i liści.


Wnętrze kartki również ozdobiłam panelem z kwiatowym wzorem, wkleiłam życzenia oraz wykonałam stoper, z dopasowanego kolorem i wzorem papieru, na nim umieściłam tekturkę z napisem W dniu urodzin. Wszystko wykończyłam kolorowymi półperełkami.


Kartka idealnie pasowała do koperty.

Pozdrawiam GosinArt.

Komentarze