Morskie 70 urodziny

Jedna z moich ostatnich prac i wyzwanie związane z morzem. 
Komplet kartki z pudełkiem powstał z myślą o 70 urodzinach, dominującym kolorem jest w niej granat, jednakże połączyłam go z beżem, bielą i czerwienią. W pracy wykorzystałam jedną z kolekcji Mintay by Karola, całość stworzyłam z papieru wizytówkowego w kolorze ecrue.


Wieko pudełka to dwa przestrzennie podklejone papiery scrapowe, uzupełniłam je wykrojonymi maszynką kołami zębatki, węzłem z białego sznurka i banerkami z napisami o morskiej tematyce. 
Istotnym punktem kompozycji uczyniłam koło sterowe, które wyembosowałam. Następnie umieściłam na nim baner-koło z liczbą 70.


 Kwadratową bazę kartki ozdobiłam panelami papieru scrapowego , wpierw z motywem żaglówki, następnie desek. Na nich umieściłam symetrycznie tagi z kolekcji na nich przykleiłam wyembosowaną żaglówkę oraz kolejne morskie banery z życzeniami.


Pozdrawia GosinArt

Komentarze

Prześlij komentarz