Podziękowanie dla wychowawczyni

Czerwiec to miesiąc pod znakiem zakończenia roku szkolnego i przeróżnych podziękowań. 
Dziś jeden z moich projektów tego typu. Komplet: kartka z pudełkiem dla wychowawczyni.

Projekt w kolorach beżowo-różowych. W pudełku znalazła się kieszonka na bon upominkowy.


Wieczko ozdobiłam dwoma panelami papieru z kolekcji RoseGarden podklejonymi na blado różowej bazie. Węższy panel ozdobiłam prostą kompozycją kwiatową.


Kartka powstała na kwadratowej bazie, tutaj również wykorzystałam papiery CraftandYou podklejone na różowych bazach.
Na górze przykleiłam wyembosowany tekturkowy napis. Centrum kartki stanowi kompozycja kwiatowa utrzymana w odcieniach łososiowych, różu i fuksji. Spod kompozycji wychyla się różowa serwetka z wykrojnika.
Całość uzupełniają , jak zwykle u mnie półperełki.

Pozdrawiam GosinArt.

Komentarze

Prześlij komentarz