Vintageowy komplecik na 70 urodziny

 Kolejna kartka z urodzinowej serii. Tym razem komplecik, kartka sztalugowa z dedykowanym pudełkiem. 
Projekt wykonałam na  czarnej bazie, wykorzystałam papiery w beżowej tonacji.  

Pudełko prostokątne na własnej bazie, wykonanej z czarnego bloku o gramaturze 250. 
Ozdobiłam je  pięknym digistemplem od stamplove, ktory umieściłam z wyciętej maszynką serwetce.  Okładkę udekorowałam trójkątną kompozycją kwiatową w odcieniach czerwieni i kremu.


Wnętrze pudełka wyścieliłam panelem z tego samego papieru.



Kartka wykonana również na czarnej bazie, której część elementów wycięłam wykrojnikami. 





Każdy z czarnych paneli ozdobiłam papierem scrapowym z kolekcji Dom Róż. We wnętrzu biały panel do uzupełnienia życzeniami.




Front kartki ozdobiłam wyciętą serwetką i dość bogatą kompozycją kwiatową. Do tego dodała baner z napisem oraz kilka czerwonych półperełek.

Pozdrawiam GosinArt.

Komentarze