Urodzinowy box - fioletowy vintage

W ostatnim czasie wykonałam bardzo dużo projektów z okazji okrągłych urodzin. W związku z tym dziś  pierwszy projekt z tej serii. Jest to exploding box z okazji 50 urodzin.

Pudełko na własnej białej bazie(papier 250g) w beżowo- różowej tonacji.
Wykonałam je z pięknych papierów z kolekcji Dom Róż .

Wieczko ozdobiłam gazą, na której umieściłam panel wytuszowany na brzegach. 
Za dekorację, uzupełnienie wzoru z papieru posłużył mi, wycięty maszynką i ozdobiony półperełkami motyl. Wykorzystałam także tekturkę, którą wytuszowałam i wyembosowałam.


Tak wyglądał surowy projekt, przed zdobieniem. 
W centralnej części umieszczone zostało pudełko na  biżuteryjny prezent.
W środku pudełka wykorzystałam beżowe panele, które również postarzyłam tuszem.


Po otrzymaniu życzeń dokończyłam zdobienie projektu. Panele z życzeniami podbiłam różowym panelem i ozdobiłam różnej wielkości półperełkami. Wewnętrzne pudełko ozdobiłam wyciętą maszynką 50 oraz malutką kompozycją kwiatową. 
Boczne skrzydełka pudełka ozdobiłam wyembosowanymi tekturkami w kształcie serca oraz prostymi kompozycjami z papierowych róż.


Pozdrawiam GosinArt.

Komentarze