Zimowy ślub - wersja robocza

Tym razem projekt w wersji roboczej... diabeł nakrył ogonem zdjęcia gotowej pracy, ... hmmm, dlaczego zdarza się to najczęściej przy ciekawych pracach???

Jest to box z białego brystolu, baza własna 10x10 cm. Utrzymany w biało błękitnej tonacji, bardzo prosty z zewnątrz i w środku.

Wieczko ozdobiłam dwoma okrągłymi banerami, jednym błękitnym, drugim białym z napisem. Za całą ozdobę robi tu śnieżynka ozdobiona cyrkoniami. W efekcie końcowym dodałam jeszcze trochę gazy pomiędzy warstwy. 
Boki pudełka były zupełnie puste, bez żadnych paneli, takie było życzenie zamawiających.


Wnętrze  również proste, na kwadratowych panelach scrapowego papieru umieściłam okrągłe, wyembosowane wzorem śnieżynek, kółka. Na nich przykleiłam tekturki. W centrum kompozycja kwiatowa  w odcieniach bieli i błękitu, spod niej wystają duże śnieżynki. 
Również kieszonkę na pieniążki wyembosowałam, później ozdobiłam ją jeszcze cyrkoniami. 


Pozdrawiam GosinArt.

Komentarze