Kolejny box z życzeniami powodzenia

Dziś wyjątkowy projekt, dla osoby odchodzącej na zasłużoną emeryturę. 
Jest to box wykonany przy użyciu kolekcji papierów Lemoncraft i moich nowych zdobyczy wykrojnikowych:). 


Kolejny projekt w różach i bieli, na wieczku kompozycja kwiatowa.


Wnętrze pudełka , jak na mnie bardzo bogate. Panele z papieru craftowego przycięłam dziurkaczem narożnikowym, na  nie nakleiłam życzenia wycięte wykrojnikami.


Boczne panele dodatkowo ozdobiłam serwetką z piękną kwiatową koronką o nietypowym kształcie równoległoboku. Każdy panel naklejany dystansami.


W centralnej części kartki umieściłam kwiatową trójwymiarową donicę pełną kwiatów, które wręcz z niej wypływają.Kompozycję tworzą kwiaty zarówno papierowe jak i malutkie materiałowe różyczki.


Jeszcze raz spojrzenie na projekt z trochę innej perspektywy:)





Pozdrawiam GosinArt.


Komentarze