Moja pierwsza kartka sztalugowa

Dzisiaj nowy typ kartki w moim repertuarze. Kartka sztalugowa - to projekt przestrzenny, ładny wizualnie, niespotykany.





Kartkę wykonałam na czarnej bazie, składa się ona z 6 różnej wielkości paneli dekoracyjnych.  
Wszystkie oklejałam z dwóch stron papierem scrapowym z kolekcji Lemoncraft. Wierzchni panel ozdobiłam czarną serwetką oraz kompozycją z samodzielnie zrobionych, dwukolorowych róż. Do całości prosty napis Z okazji imienin, również na czarnym podkładzie.


Wewnętrzny panel przeznaczyłam na życzenia, które można umieścić na białym kole z przeszyciami. 




Myślę, że w przyszłości będę częściej sięgać po ten rodzaj kartek, pomimo, iż potrzebują one do kompletu przestrzennych kopert lub pudełek. Uważam, że efekt tego projektu wart jest wysiłku. 

Pozdrawiam GosinArt

Komentarze