Mały nietypowy box

Witam w nowym roku. Tegoroczne zmagania scrapowe rozpoczęłam od wyjątkowego wyzwania...
a mianowicie zostałam poproszona o stworzenie podwójnego box'a urodzinowego, dla pewnego małżeństwa z długim stażem:). 
Dodatkowym utrudnieniem był fakt, że miało ono być beż życzeń i w uniwersalnej kolorystyce...

A oto co powstało:


To szaro fioletowe pudełeczko uzupełniłam minimalistyczną kompozycją kwiatową i szarą siateczką florystyczną. Wieczko pudełka zdobi winieta z imionami solenizantów  i maleńkim perłowym serduszkiem.


Środek boxa utrzymałam w tej samej kolorystyce, ze względu na to, iż życzenia wpisane zostały później  ograniczyłam dekoracje do malutkich serduszek z wykrojnika oraz półperełek. Centralną część boxa stanowiła kompozycja kwiatowa osadzona na siateczce florystycznej. 


Myślę, że box spełnił oczekiwania:) 
Czekając na kolejne wyzwania, 
pozdrawiam cieplutko Gosina

Komentarze