Kwiatki z foamiranu


Witam dziś znów w wiosennych klimatach, tym razem nie kartka, czy box , ale foamiranowe kwiatki.


Do produkcji wykorzystałam:
foamiran w kolorze białym,
wykrojniki Nellie's Choice,
pastele olejne,
nagrzewnicę do embossingu,
patyczki do szaszłyków,
pręciki kwiatowe,
chusteczki nawilżane.

Wycięte kwiatki farbowałam na różowo, błękitnie i czerwono używając chusteczek nawilżanych i pasteli olejnych. Następnie przytrzymując kwiatka patyczkiem od szaszłyka nagrzewałam go.
Sposób z rozgrzewaniem foamiranu na nagrzewnicy sprawdza się całkiem dobrze, trzeba tylko chronić palce przed poparzeniem:).

A oto jaki efekt otrzymałam, wszystkie kwiatki powstały z tego samego wykrojnika.






Mój nawyk maksymalnego wykorzystania materiałów zaowocował jeszcze listkami, które powycinałam ręcznie, i podobnie jak wcześniej zabarwiłam i wygniotłam, a oto efekt:


A tak prezentuje się mała kompozycja kwiatowa:


Pozdrawiam Gosinka

Komentarze