Pastelowo motylkowe urodziny

Witajcie, dziś przychodzę do Was z kolejną kartką w pudełku, tym razem jest to projekt urodzinowy.
Mimo jesiennej słoty wykonałam go z przepięknych papierów w akwarelowo-pastelowych kolorach kojarzących się z wiosną. Tak prezentuję się mój projekt:


Pudełko o wymiarach  14,5x14,5 cm wykonałam, tradycyjnie sama z białego brystolu o gramaturze 200. Wieko pudełka ozdabiają dwa panele w pastelowych kolorach, oba zaokrągliłam na rogach.
Dodałam motyla z wykrojnika x-cut i kilka półperełek.


Kartkę wykonałam na kwadratowej bazie 14x14 cm. Pierwszy panel wykonałam z fioletowego papieru nutowego, drugi z pastelowego akwarelowego. Dodałam baner z napisem ozdobiony złotymi półperełkami. Całość kompozycji dopełniły kwiatki w odcieniach kremu i bieli oraz ponownie zdobiony półperełkami motylek z wykrojnika.

A tak wygląda przygotowany przeze mnie komplecik:


Pozdrawiam Gosinka

Komentarze

Prześlij komentarz