W krainie czarów - ślubny exploding box

Witajcie dziś kolejny, bardzo twórczy projekt ślubny inspirowany Alicją w krainie czarów i  błękitnookim, białym królikiem i muzyką.
 Z tych pomysłów  powstał bardzo wyjątkowy, romantyczny, ale i energetyczny exlpoding box.


Exploding box 10 na 10 cm powstał z kartonu w kolorze ecrue o gramaturze 250. Box utrzymany w kolorach zieleni i fioletu.


Wieczko ozdobiłam bazą z papieru craftowego w delikatny akwarelowy motyw kwiatowy następnie u góry przykleiłam baner z imionami młodych i napisem W Krainie Czarów, podklejony na fioletowy papier z motywem pięciolinii. Po lewej stronie umieściłam kompozycję kwiatową w odcieniach bieli.


Boki wieczka ozdobiłam również fioletowym papierem z muzycznym motywem oraz półperełkami.
A tak prezentuje się box po rozłożeniu.  Środek również stworzyłam z papierów, o których mówiłam już wcześniej.


Omawianie środka rozpocznę od górnego panelu. Na akwarelowej bazie osadziłam baner z fioletowego papieru a na nim biały wydruk z mottem z Alicji w Krainie Czarów oraz pupilem młodych, czyli białym królikiem, koniecznie z niebieskim oczkiem. Narożniki obrobiłam dziurkaczem, a królikowe oczy to niebieskie cyrkonie.


Na kolejnych, bocznych panelach w podobny sposób osadziłam Młodą Parę oraz pięciolinię z kluczem i nutami. Wszystkie elementy przyklejone na dystansy, aby dodać objętości.


W centralnej części kartki umieściłam kompozycję kwiatową nawiązującą do wieczka.


Ostatni panel to  spersonalizowane życzenia ozdobione serduszkami i półperełkami.

Praca nad tym projektem była  wyzwaniem, ale przyniosła mi wiele radości i jestem bardzo zadowolona z efektu.

Pozdrawiam Gosinka

Komentarze