Lekko vintagowy portfelik imieninowy

Witam gorąco, dziś przychodzę do Was z imieninowym projektem portfelika- kopertki. Tym razem to pudełeczko na pieniążki ma lekki vintagowy charakter dzięki pięknym papierom, z których je zrobiłam. Papiery w delikatny, ale dość gęsty wzór liściasty pięknie się prezentują.


Portfelik powstał z brystolu o gramaturze 270 g, w kolorze ecrue. 
Tak prezentuje się tył kopertki . 


Dekorację stoanowi banerek z papieru wizytówkowego oraz kwiatek wycięty z resztek bazy, do tego pręciki i kilka listków.


 W tej wersji portfelika zmieniłam sposób zamykania. Ta kopertka po raz pierwszy zamyka się poprzez okręcenie sznureczka dookoła złotego ćwieka.


Do kompletu stworzyłam również tag na życzenia, lecz oczywiście nie zrobiłam zdjęcia, jak to ja...;)

No nic, pozdrawiam Gosinka.

Komentarze