Kolejna ślubna kartka ...

Witajcie kochani, przychodzę z kolejnym ślubnym projektem. Jest to kwadratowa kartka w dedykowanym jej pudełku. Tym razem jest to projekt vintage, a prezentuje się on tak.


Kartka utrzymana w kolorze bieli i delikatnych turkusów. Wielkość w pudełku 15,5 na 15,5 cm.
Wieko pudełka powstało z warstwowo przyklejonych dwóch papierów scrapowych z vintage'owymi wzorami roślinnymi. Na nie nakleiłam gazę na której umieściłam baner z Napisem Młodej Parze w dniu ślubu. Wieczko ozdabia kompozycja kwiatowa nawiązująca do kartki. Całość uzupełniłam fantazyjnie przyklejonymi półperełkami w różnych wielkościach i kolorach.


Kartka to baza z przestrzennie naklejonymi papierami, odrobina gazy, duuuużo półperełek, baner z imionami młodych oraz datą ślubu oraz dość obszerna, jak na mnie kompozycja kwiatowa.


Wnętrze kartki wykonałam w podobnym stylu, te same papiery wykorzystałam do stworzenia kieszeni na pieniążki, świetną ozdobą okazała się gaza. Tak prezentuje się wnętrze kartki.


Pozdrawiam gorąco Gosinka.

Komentarze