Bluszczowy ślub - czemu nie

Witajcie, w tym roku jestem zasypywana prośbami o kartki ślubne z nietypowymi wzorami. Dlatego też dziś przychodzę do Was z projektem kartki, w której ważnym elementem miał być bluszcz.


Niestety, moje umiejętności fotograficzne zawiodły po raz kolejny... Z całego projektu kartki i pięknego pudełka zostało mi tylko to jedno zdjęcie.

No cóż...musi wystarczyć.

Kartka powstała na kwadratowej bazie, na której osadziłam panel z zielonego papieru kraftowego na nim zaś ciut mniejszy panel w kolorze ecrue. Przez środek kartki przechodzi baner w złotym kolorze na którym umieściłam napis dedykowany młodej parze. ozdobę tutaj stanowiły złote półperełki. 
Z lewej strony półkoliście ułożona kompozycja z kwiatów w odcieniach bieli i ecrue. Całość domknięta bluszczowymi gałazkami. 
Dość przejrzysta, prosta i elegancka kartka. 

No cóż to by było na tyle jeśli idzie o ten projekt, następne już czekają tym razem obiecuję więcej zdjęć...

Pozdrawiam Gosinka.
 

Komentarze