Ślub w złotach i brązach

Witajcie dziś, tak jak obiecałam przychodzę z kolejnym wzorem ślubnym. Będzie to kwadratowa, serdeczna kartka ślubna w dedykowanym pudełku. Podobny projekt zrealizowałam w poprzednim roku.


Zacznijmy od pudełka. 
Biały papier o gramaturze 220 posłużył mi do stworzenia kwadratowego pudełka o wymiarach: 14,5x14,5x3 cm. Wieko pudełka ozdobiłam winietą z wydrukowanym napisem, umieszczoną na brązowym panelu, narożniki docięłam dziurkaczem. Za ozdobę posłużyły tu brązowe cyrkonie oraz brązowo złote, warstwowe motyle. Aby zachować kształt pudełka zrobiłam banderolę ozdobioną kwiatkami.


Kartka powstała na białej kwadratowej bazie 14x14 cm. Na nią nakleiłam panel z brązowego kartonu o wymiałach 13,5x13,5 cm. Następnie wycięłam kolejną warstwę ze złotego sizalu. Przez środek kartki przechodzi baner zrobiony z białego i brązowego kartonu. Brzegi białego papieru ozdobiłam koronką z dziurkacza. Na tak przygotowaną bazę nakleiłam kwiatowe serce z białego papieru ozdobione brązowymi i zielonymi cyrkoniami. Całość kompozycji dopełniają warstwowe brązowo-złote motyle.


W uroczystym nastroju pozdrawia Gosinka.

Komentarze