Statkiem wspólnie przez życie...

Witam cieplutko i zapraszam na pierwszy tegoroczny projekt ślubny. Podobnie, jak w roku poprzednim poproszono mnie o stworzenie kartki w odcieniach błękitu, nawiązującej do tematyki morskiej. 
I tak oto powstała moja pierwsza kartka- łódka.Przepraszam za jakość zdjęć, ale niestety zostały mi z tego projektu tylko zdjęcia robocze...


Bazę kartki stworzyłam sama z brystolu, rozrysowałam kształt łódki na bazie koła i trójkąta. Jedno z ramion trójkąta to złożenie karty.


Górę łódki ozdobiłam dwoma panelami z papieru kratowego w błękitne serduszka. Panele o kształcie trójkątów imitują żagle. Każdy panel wycięłam używając nożyczek ozdobnych i delikatnie wytuszowałam na brzegach niebieskim kolorem. Dodatkowym elementem ozdobnym jest chorągiewka w błękitne paseczki ozdobiona kwiatkiem z błękitną cyrkonią.


Dół statku ozdobiłam panelem w błękitne paski, ten element również wycięłam z kraftowego papieru za pomocą ozdobnych nożyczek.  W dole panelu wyembosowałam napis W dniu Waszego Ślubu. Ozdobę kartki stanowiła kompozycja kwiatowa w trzech kolorach: białym, błękitnym i granatowym. Kwiaty ozdabiałam cyrkoniami i półperełkami, do tego liście wycięte częściowo z ręki, a częściowo dziurkaczem .

Tak prezentował się gotowy projekt:


Pozdrawiam Gosinka

Komentarze