Kolejna donica pełna kwiatów

Witam serdecznie i zapraszam na kolejny projekt imieninowy. Tym razem... różowa donica pełna kwiatów. 


 Projekt w odcieniach bieli, różu i zieleni. Wszystkie kwiaty wycięte z ręki, motyle to dziurkacz i papier kraftowy z kwiatowym motywem. To tak skrótem,a teraz po kolei.:)

Donica powstała z białego papieru o gramaturze 250, ozdobiłam ją papierem kraftowym w różowe paski. Na środku przykleiłam baner z wyembosowanym napisem, którego brzegi docięłam dziurkaczem oraz ozdobiłam zielonymi cyrkoniami.  Całości kompozycji dopełniają dwa motylki wycięte z papieru kraftowego. Na samym dole przykleiłam białe półperełki.


Górę donicowej koperty ozdobiłam dziurkaczem brzegowym oraz półperełkami. Aby projekt był spójny z lewej strony pojawiła się kompozycja kwiatowa uzupełniające kompozycję z panelu na życzenia, o którym za chwilkę.
 

Panel z życzeniami wykonałam również z białego kartonu, jego brzegi ozdobiłam dziurkaczem narożnym. Górę karty ozdobiłam kwiatową kompozycją, którą uzupełniłam liśćmi wyciętymi z ręki, z ciemnozielonego papieru. Za dodatki posłużyły cyrkonie, półperełki i żółte koraliki, które wszyłam w środki kwiatów.


Mam nadzieję, że karteczka się Wam spodoba. Pozdrawiam Gosinka

Komentarze