Serdeczne imieniny w stylu vintage

Witajcie, dziś przychodzę do Was z karteczką inspirowaną stylem vintage, lecz bardzo prostą i mało ozdobną. Motywem przewodnim projektu jest delikatny wzór w różyczki.


Podstawą projektu była biała kwadratowa baza kartkowa. Na bazę nakleiłam panel z tektury falistej w odcieniu złota. Następnie z resztek papierów kraftowych stworzyłam dwuczęściowy panel. Góra panelu to papier z delikatnym różanym wzorem, natomiast dół to mój ulubiony delikatnie cieniowany różowy papier. Brzegi panelu zaokrągliłam dziurkaczem.
W centralnej części kartki pojawiły się dwie ozdoby, wycięte z ręki serce z papieru kraftowego oraz winieta z napisem. 


Serduszko z delikatnym różanym wzorem wytuszowałam na brzegach i ozdobiłam różowymi cyrkoniami.


Winietę z napisem ozdobiłam na rogach dziurkaczem i wytuszowałam na brzegach. 

Elementy ozdobne doskonale odwracają uwagę od połączenia papierów i nadają kartce wyjątkowego charakteru.


Na dole kartki pojawiają się trzy różnej wielkości cyrkonie, które dopełniają całości projektu.

Pozdrawiam Gosinka

Komentarze