Urodzinowa księga

Witam, dziś przychodzę z pewnym bardzo wyjątkowym projektem. Z okazji 70 urodzin mojej cioci przygotowałam kartę księgę.


Kartka wielkości A5 w odcieniach beżu, starego różu i złota, dzięki czemu sprawia wrażenie vintege'owego projektu. Ten charakter podkreśliłam dodatkowo delikatnym brązowym tuszowaniem.
Okładkę wykonałam z 3 kawałków kartonu o gramaturze 250, z których zrobiłam strony oraz grzbiet księgi.  Następnie karton okleiłam papierem scrapowym. 


Narożniki ozdobiłam wycinankami z dziurkacza. 

Grzbiet ozdobiłam papierem w róże, a połączenie dwóch papierów przykryłam złotą lamówką z dziurkacza.  


Okładkę ozdobiłam owalnym napisem ozdobionym przeszyciem zrobionym złotym długopisem oraz podkleiłam na owal wycięty ze złotego papieru za pomocą ozdobnych nożyczek. Dodatkową ozdobę stanowi motyl wycięty dziurkaczem z różanego papieru.


Wnętrze księgi ozdobiłam lamówkami ze złotego papieru oraz różanymi motylami. Oczywiście nie zapomniałam o życzeniach.


Przestrzenny efekt księgi uzyskałam za pomocą harmonijkowej składanki, którą nakleiłam na kartkę z życzeniami i ozdobiłam.

Pozdrawiam Gosinka.

Komentarze