Urodzinowa babeczka - w pastelach

Witajcie w nowym roku. Mam nadzieję, że będzie on równie dobry  miniony, choć marzę o trochę większej ilości wolnego czasu na tworzenie... Wszystkim czytelnikom życzę po prostu Do siego roku!
 
A teraz mój pierwszy tegoroczny projekt. Karteczka urodzinowa z nieodzowną babeczką. 
W tej pracy wykorzystałam kwadratową białą bazę 13,5 x13,5 cm, na której osadziłam na taśmach dwustronnych panel z papieru scrapowego w pięknej pastelowej zieleni. Rogi potraktowałam narożnym dziurkaczem. Przez środek kartki przykleiłam na kosteczkach dystansujących panel z różowego papieru skrapowego, tutaj również zaokrągliłam brzegi. Oba papiery łączy kropeczkowy wzór.


Przez środek kartki, w poziomie przykleiłam baner z napisem urodzinowym, którego doskonałym uzupełnieniem jest babeczka, podklejona warstwowo i ozdobiona czerwonymi cyrkoniami różnej wielkości.  


Dziękuje za poświęcony czas i jeszcze raz życzę wszystkiego najlepszego w nowym 2017 roku.
Pozdrawiam Gosinka.

Komentarze