Ślub w kolorze blue

Witajcie, dziś przychodzę do Was z projektem ślubnym. 
Ten wyjątkowy dzień zasługuje na wyjątkową oprawę. Zostałam poproszona o stworzenie kartki w odcieniach błękitu. I tak powstała piękna doniczkowa kartka w pudełku.

 

Opis rozpocznę od pudełka z białego kartonu o gramaturze 250. Wymiary pudełeczka 14 na 14 cm, tak, aby w środku zmieściła się karteczka o wymiarach 13,5 x 10 cm. Wieczkoozdobiłam wyembosowanym napisem, kompozycją z dwutonowego kwiatka i listków oraz banderolą ozdobioną 3 kwiatuszkami z dziurkacza.


A tak prezentuje się karteczka. Doniczkowa koperta ozdobiona scrapowym papierem w serduszka, idealnie pasującym do okazji. Na doniczce również pieczątka z napisem oraz trochę błękitnych półperełek.


Jak widzicie brzeg doniczki ozdobiłam kompozycją kwiatową uzupełniającą, dopełniającą kompozycję z karty z życzeniami.

Kwiatuszki wycinałam ręcznie z trzech kolorowych kartonów, następnie łączyłam dystansami i zdobiłam półperełkami lub cyrkoniami wg uznania. 


W ten sposób powstała ślubna karteczka w kolorze blue:) 
Pozdrawiam Gosinka

Komentarze