Zielono mi - pamiątkowy album z letnich wyjazdów

Witam, dziś kolejny projekt albumowy. Tym razem bazę albumu stworzyłam sama z czarnego kartonu. Okładkę okleiłam zielonym papierem craftowym i dodatkowo ozdobiłam panelem w zielono, niebieskie kropki. Na okładce fantazyjnie ułożony napis ALBUM podklejony na kosteczkach przestrzennych.


Tak prezentuje się złożony album, karty z czarnego kartonu, sklejone w różnych konfiguracjach, z kieszeniami  i bez, z miejscem na opis i licznymi ozdobami. Nie posiadam bindownicy, więc album skleiłam za pomocą patentu hidden hinge, który znalazłam w necie.


Każdą z kart ozdobiłam przeszyciem wykonanym srebrnym żelopisem, ze względu na tematykę strony ozdabiałam motylkami, kwiatkami itp. . Nie pokażę gotowego projektu ze względu na to, iż zawiera prywatne zdjęcia. 

Pozdrawiam Gosinka


Komentarze