Rowerowe imieniny

Witam, dziś przychodzę do Was z kartką dla zapalonej rowerzystki. Zawsze miło jest mi przygotowywać kartki związane z pasjami, czy zainteresowaniami moich odbiorców. Wówczas moja praca jest łatwiejsza i co tu dużo ukrywać, bardziej twórcza. 


Karteczka w stylu vintage, w odcieniach fioletu i brązu, trochę inspirowana Prowansją...
Baza kwadratowa, wierzchni panel ozdobiony falbaną z dziurkacza. podkład z papieru craftowego z motywem bzu. Również środek kartki nawiązuje do stylistyki dzięki lamówce wyciętej z tego samego papieru.  


W centralnej części kartki stara pocztówka z motywem roweru. Brzegi dodatkowo postarzyłam brązowym tuszem. Aby ożywić i uatrakcyjnić wygląd kartki na tylnym kole roweru przykleiłam motyla, wyciętego dziurkaczem.


W dolnej części kartki umieściłam napis, którego brzegi również potraktowałam brązowym tuszem nadając kartce spójnego wyglądu. Dodatkowo narożniki wycięłam w kształt starej tablicy. dla ozdoby tradycyjnie kwiatowy motylek.


Kartka elegancka, a zarazem delikatna. 

Pozdrawiam Gosinka.

Komentarze