Babeczka- cała na różowo

Witam, dziś bardzo dziewczęca karteczka imieninowa, urodzinowa, po prostu uniwersalna. Cały projekt utrzymany w różowej kolorystyce, powstał z tak zwanych resztek.

Na białej prostokątnej bazie osadziłam podkład z dwóch papierów scrapowych. Góry obu papierów zaokrągliłam , natomiast dół dolnego fragmentu potraktowałam dziurkaczem ozdobnym.


Z lewej strony kartki, w połowie wysokości umieściłam obrazek dziewczynki z babeczką. Obrazek ozdobiłam perełkami w płynie w kolorach bieli, błękitu i różu.


W dolnej części kartki, z prawej strony umieściłam winietkę z napisem Wszystkiego najlepszego. Perełki w płynie w kolorze błękitu ozdobiły wyciętą dziurkaczem falbankę.


Każda z nas wie, że nawet z resztek można wyczarować coś wyjątkowego.

Pozdrawiam Gosinka


Komentarze