Zielony Klaun na urodziny

Witam dziś typowa, dziecięca kartka urodzinowa. 


Motyw balonów i klauna - jednych przeraża, inni go uwielbiają. Ja osobiście lubię wykorzystywać ten wzór przygotowując kartki urodzinowe dla najmłodszych. 
W tym projekcie wykorzystałam kwadratową bazę kartkową, na niej umieściłam panel z tektury falistej w kolorze zielonym. Wybór koloru był oczywistością, gdyż jest to ulubiony, na dziś;), kolor jubilatki. 


Górę kartki ozdobiłam kolorową winietką z trójkątów, spod której ukazuje się napis ozdobiony wyciętym z papieru craftowego motylem. Wszystkie elementy umieszczałam na rożnej grubości kosteczkach dystansujących i taśmach. Uzyskałam w ten sposób trójwymiarowość, przestrzenność kartki.


W centralnej części kartki umieściłam Klauna trzymającego kolorowe balony. Aby dodać blasku i wyrazu zarówno klauna, jak i balony ozdobiłam cyrkoniami oraz perełkami w płynie. całości kompozycji dopełniaja kolorowe motyle. 
Kartka zywa, kolorowa i radosna w sam raz dla naszej ulubionej jubilatki.

Pozdrawiam Gosinka.


Komentarze