Dziecięca kartka urodzinowa - Spider man

Dziś coś nowego, innego. Przestrzenna, pozioma i stojąca kartka dla dziecka. Kartka urodzinowa dla wielkiej fanki Spidermana wymagała namysłu i odpowiedniej oprawy.


Na początek baza. Na standardowej bazie A6 wyznaczyłam środek, następnie wyskorowałam całą  długość na tej wysokości. Do tego miejsca dokleiłam, w poziomie, dodatkowy panel. Dzięki temu kartka rozkłada się.



Nietypowo w środku kartki, u dołu umieściłam na dystansach napis urodzinowy, który jednocześnie stanowi blokadę stojącego panelu. Napis umieściłam na podkładzie imitującym białą ścianę. Brzegi wytuszowałam, a narożniki wycięłam na kształt winiety za pomocą dziurkacza.

Front kartki ozdobiłam papierem imitującym ceglaną, zniszczoną ścianę. W górnym lewym rogu przykleiłam pajęczynę, wycięta z ręki, z niej "wyskakuje" lecący Spiderman.



Jak na pierwszy raz uważam, że wyszło nieźle.

Pozdrawiam Gosinka



Komentarze