Imieninowa księga

Na koniec wakacji wyjątkowa karta, którą zrobić chciałam od dawna, lecz dopiero teraz zebrałam się na odwagę.  Kartka-  książka zawsze wydawało mi się, jak oglądałam tutoriale, że jest to coś strasznie trudnego i pracochłonnego, a tu niespodzianka trochę więcej, jak godzinka czasu i jest!


Baza z bloku technicznego, ozdobiona papierem craftowym  z różanym wzorem.   Okładka wykończona lamówką z dziurkacza brzegowego.
 

W dole tytuł księgi, podklejony na gładki papierze craftowym, lekko wytuszowany na brzegach banerek: 


Jedyną ozdobą motyl wycięty z ręki i ozdobiony pólperełką.

Wewnętrzna strona okładki prezentuje się tak, (przepraszam za zdjęcie do góry nogami):

Kartę z życzeniami umieściłam wewnątrz księgi i podobnie jak okładkę ozdobiłam dziurkaczowymi lamówkami i motylkiem z półperełką.


Najtrudniejszym zadaniem było połączenie wnętrza kartki z okładką, tak, aby efekt wizualny był dobru, a  książka nie rozklejała się. 

Wszystko się udało, choć już wiem, iż powinnam wprowadzić kilka zmian przy następnej tego typu pracy.

Miłego oglądanie, pozdrawiam Gosinka.

Komentarze