Energetyczna kartka urodzinowa

Dziś kartka urodzinowa dość odmienna od moich ostatnich projektów. Energetyczne kolory, trochę wyraźnych wzorów i dawno niewidziane w moich pracach cyrkonie.


Ostatnio lubię w moich pracach brak symetrii. W tej kartce również się pojawił. na białą bazę A6 przymocowałam błękitny karton, następnie na nim skośnie umieściłam wytuszowany na brzegach papier craftowy. 


Kolejnym elementem jest pionowy baner z digi napisem , wytuszowane brzegi oraz cyrkonie. Baner stanowił tło dla urodzinowego obrazka, który przykleiłam na dystansową taśmę, nadając kartce trójwymiarowości:


Babeczkę ozdobiłam cyrkonią oraz perełkami w płynie:


Z tego projektu jestem dość zadowolona, jest zabawny , miły dla oka i dzięki intensywności barw kojarzy się z latem. 

Podrawiam Gosina

Komentarze