Corner folded card w stylu vintage

Dziś kolejny projekt z wykorzystaniem techniki zagiętego rogu (corner folded card , jakoś lepiej brzmi to po angielsku), tym razem w wersji kwadratowej kartki.


Kartka imieninowa w stylu vintage, w delikatnych odcieniach różu, brązu i zieleni. Na białej bazie przykleiłam papier craftowy wycieniowany na brzegach różowym i brązowym tuszem. Po raz pierwszy wypróbowałam podwójne tuszowanie brzegów i efekty postarzenia wyszedł wspaniale.


Centralny panel kartki zdobi vintage'owy obrazek z różami utrzymany w kolorystyce całej kartki.  Jego również wytuszowałam i podkleiłam, pod kątem na wzorzysty papier craftowy.


Dół kartki zdobi wytuszowany banerek z digi stemplem. Całości kompozycji dopełniły przyklejone na dystansach motyle. 

Wnętrze kartki również ozdobiłam :


Pasek wytuszowanego papieru craftowego i motylek. Kartka subtelna, z duszą a jednocześnie dość charakterystyczna. Mam nadzieję, że się Wam spodoba.

Ze względu na motyw motylka pracę zgłaszam na wyzwanie 123scrapujTy :



Pozdrawiam Gosina.


Komentarze

Prześlij komentarz