Urodzinowy exploding box krok po kroku:)

Zgodnie z obietnicą dziś trochę więcej informacji na  temat urodzinowego exploding box. 


Biała baza ozdobiona fioletowym kartonem oraz crafotwym papierem z bzami. panele boczne ozdobione brzegówką. 


 Wieczko wykończone po bokach lamówką z papieru craftowego, wierzch zdobi biała serwetka na której przykleiłam dystansami wspaniały digi stempel dla fajnej babeczki:).  kolejne warstwy muffiny również przykleiłam na dystansowe kosteczki i całość ozdobiłam półperełkami i perłami w płynie. 


W środku na białej bazie delikatny pastelowy papier craftowy wytuszowany na brzegach, napisy osadzone  na podkładach z papieru , który wykorzystałam tworząc wierzch pudełka. Aby całość była spójna na każdym z pól znalazły się dobrane kolorystycznie półperełki lub perły w płynie. 


Efekt przeszedł moje oczekiwania. Pudełeczko kobiece ,delikatne i lekko nostalgiczne... Niedługo powtórzę ten pomysł w nieco odmiennej kolorystyce.

Pozdrawiam Gosinka

Komentarze