Waterfall card

Dzisiaj moja pierwsza kartka typu waterfall. Jest to dzieło, które popełniłam z okazji imienin mojej siostry, w związku z tym tradycyjnie utrzymane jest w pomarańczu, jej ulubionej kolorystyce:)





 Kartka dość pracochłonna ze względu na ilość warstw i elementów, które trzeba dokładnie rozmierzyć. Oprócz bazy kartkowej trzeba przygotować 1 duży wzorzysty podkład, 1 wąski pasek jednokolorowy, 6 różnej wielkości czarnych kwadratów i prostokątów oraz 4 białe kwadraty ozdobione stemplami. 
A oto kartkowy wodospad z bliska, w całości:

i we fragmentach:


Ponieważ to kartka imieninowa w środku ma kieszonkę na pieniążki lub bon upominkowy, ponadto postanowiłam tym razem ozdobić stronę przeznaczoną na życzenia:) Tak prezentuje się wnętrze mojej kartki:


Pozdrawiam Gosinka

Komentarze