Podziękowanie dla nauczyciela

Jeszcze jedna z prac na koniec roku szkolnego. 

Tym razem kartka w stylu vintage, wielowarstwowa utrzymana w brązowej tonacji. 


Na brązowym tle, przykleiłam kartę pocztową, w końcu to początek wakacji:) na niej udrapowałam kawałek białej gazy. Następnie umieściłam obrazek sowy robiącej notatki, podbity również brązowym tłem i lekko wytuszowany na brzegach.


Dla urozmaicenia kompozycji przewiązała ją brązowym sznurkiem i przykleiłam guziczek z kokardką. 
Napis Podziękowanie wytuszowałam na brzegach i podkleiłam na brązowy podkład. Cały napis umieściłam na taśmie przestrzennej, aby wybijał się z kompozycji.


Pracę zgłaszam na wyzwanie Skarbnicy Pomysłów Koniec szkoły - Wakacje!


Pozdrawiam Gosinka

Komentarze

  1. Świetna kartka :) jak rozumiem, tak wygląda nauczyciel na koniec roku szkolnego ;)?
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz