Monochromatyczny uniwersalny tag...

Dziś coś innego... TAG . Rzadko sięgam po ten model kartki, ale tym razem potrzebowałam czegoś co udekoruje opakowanie prezentu i w ten sposób powstał monochromatyczny niebiesko fioletowy tag.




Ta praca powstała dość szybko dwa arkusze papieru craftowego docięłam na różne wysokości, następnie zaokrągliłam brzegi i lekko potuszowałam.  Krótszy arkusz u góry ozdobiłam dziurkaczową lamówką. Rogi ozdobiłam liliowymi cyrkoniami oraz granatowa wstążką.


W centralnej części kartki umieściłam napis podbity błękitnym tłem i przymocowany tym razem fioletowymi cyrkoniami. 


Całość kompozycji uzupełnia  quillingowy błękitny kwiatek i granatowy guziczek przewiązany brązowym sznurkiem. 

A tak wygląda cały projekt, który zgłaszam na wyzwanie nr 8 : Monochromatycznie w Craftbar



Pozdrawiam Gosinka.

Komentarze

  1. Fajny quilingwy kwiatuszek Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz