Bądż moją Walentynką

Niestety, jak wszystko co dobre ferie zimowe szybko się skończyły.  Czas powrócić do codziennych obowiązków, czasu na  tworzenie będzie mniej, więc i częstych wpisów na blogu zabraknie...
Dziś jedna z ostatnio popełnionych kartek Walentynkowych.


  Na białej bazie A6, osadziłam brązowe tło, później na środku przez całą szerokość przykleiłam potuszowaną na brązowo, fantazyjnie ułożoną gazę. Następnie okrągły napis Bądź moją Walentynką! potuszowałam na brzegach, ozdobiłam koronkową , papierową lamówką, beżowym guzikiem ze sznurkową kokardką i przykleiłam w centralnej części kartki.


 Kompozycji dopełniają trzy beżowe, quillingowe róże.


 Ostatnim elementem są perełki zdobiące przeciwległe krańce kartki.

Tym razem kartka trafia na kilka wyzwań.
Po pierwsze ze względu na kolorystykę i wykorzystanie gazy, sznurka  i własnoręcznie wykonanych quillingowych różyczek zgłaszam ją do wyzwania Ekologicznie na blogu Artimeno. 


Po drugie karteczka wykonana została zgodnie z mapką 9. wyzwania Namaste, więc i tam ją zgłaszam.

Trzecim wyzwaniem,  na które trafia karteczka jest lutowe wyzwanie kartkowe Skarpujących Polek - bingo tekstylne. Moje bingo to: sznurek, gaza, guzik.

Pozdrawiam Gosinka

Komentarze

  1. Bardzo ładne quillingowe różyczki!

    Artimeno DT dziękuje za udział w wyzwaniu! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie poradziłaś sobie z mapką! Urocza praca. Dziekujemy za udzial w wyzwaniu Namaste!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka. Prosta, a ma to coś.
    DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa interpretacja mapki:) dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Namaste.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tą barwioną gazą:) I kwiatuszki urocze:) Dziękuję za udział w wyzwaniu, DT Artimeno.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz