50 lecie urodzin

Dziś zaprezentuję wyjątkowy projekt, w którego przygotowanie włożyłam wiele pracy i uczucia. 
Jest to pudełko urodzinowe, przygotowane z okazji półwiecza pewnego wyjątkowego pana.

 
Z założenia miało być "clean and simple" i oczywiście elegancko. Ze względu na to, iż jest to projekt dla mężczyzny zdecydowałam się na odcienie brązu i szarości jako dominujące kolory.
Wieczko pudełka dzięki zastosowaniu tuszowanej gazy i brązowego jutowego sznurka zyskało lekko rustykalny charakter. 
 
 
 A tak  prezentuje się środek pudełka:


Każda ze ścian pudełka ozdobiona została brązowym papierem, na którym umieściłam serwetki z wydrukowanymi życzeniami. Te również utrzymałam w brązowo- beżowej tonacji.
 
 
 W centralnej części na potuszowanej serwetce osadziłam trzypiętrowy kwadratowy tort, którego wykonanie było dla mnie nie lada wyzwaniem (jest to pierwszy papierowy tort jaki zrobiłam :) ). 
Jak wypadło oceńcie sami. 

Pozdrawiam Gosinska



Komentarze