Specjalne pudełeczko

Ostatnio robię dużo różnego rodzaju pudełek, dziś że tak powiem lift mojego motylkowego pudełeczka, które niedawno już pokazywałam. 
Dla przypomnienia wyglądało ono tak:
 

Pudełeczko tak się spodobało, że na specjalne zamówienie zrobiłam jego trochę większą wersję.
A z zewnątrz prezentuje się ono tak:


Praca utrzymana w kolorach różu i fioletu, oprócz motylków pojawiły się w niej  kwiatki, a na wieczku jak to u mnie, tradycyjnie quillingowe róże i kokardka, tym razem z białej rafii.


Środek zdobią białe kwadratowe serwetki, na których rozmieściłam wybrane dekoracje. Tym razem są to motyle oraz prezencik. Wcentralnej części umieściłam dużą różę, której liście lekko pociągnęłam brokatem. 

Ponieważ był to projekt na specjalne życzenie, na jednej ze ścianek znalazł się odpowiedni napis, ozdobiony fioletowymi cyrkoniami.
 

Trudno jest liftować własny projekt, bo chęć zmiany koncepcji jest ogromna, ale udało się i pudełko trafiło w odpowiednie ręce:).

Pozdrawiam Gosinka

Komentarze