Roczek Dominika

Dziś karteczka, która powstała ze szczególnej okazji, a mianowicie roczku pewnego
 młodego mężczyzny.:)
Jest to moja jedna z pierwszych karteczek w tym stylu, wykorzystałam w niej grafikę od Alice

 
 oraz własny digi napis. 



Na białej kwadratowej bazie nakleiłam, wykorzystując kosteczki przestrzenne, błękitny wzór, wycięty z ręki, gdyż nie mam maszynki. Dodatkowo  podkreśliłam wzór za pomocą białych przeszyć. Efekt wyszedł całkiem , całkiem.


Na tak przygotowana bazę nakleiłam lekko potuszowany na brzegach digistempel, którego rogi ozdobiłam błękitnymi cyrkoniami. Pod obrazkiem uroczego bobasa napis, również na brzegach wytuszowany. Całości dopełnia biała, wstążeczkowa kokardka. 
A tak wygląda moje dzieło w całości:



Mam nadzieję, że przypadnie do gustu jubilatowi:)

Pozdrawiam Gosinka

Komentarze