Dla Babci w stylu vintage - wyzwanie Scrap Shop oraz mapka z PWC

Dziś karteczka wykonana z połączenia dwóch wyzwań.  Mam nadzieję , że się spodoba, jest to coś innego w mojej twórczości, bo nie ma  tam ani jednego elementy quillingowego:).

Pozostając w temacie miesiąca stworzyłam karteczkę dla babci w stylu vintage, zgodnie z zaleceniami wyzwania Scrap Shop, jednakże do jej wykonania wykorzystałam mapkę z wyzwania Projektu Wagi Ciężkiej.

A oto moje dzieło, przepraszam za jakość zdjęcia, ale coś mój sprzęt szwankuje:(


Kartka bardzo prosta , jak zwykle:) wykorzystałam srebrny papier kolorowy, który ozdobiłam czarnymi przeszyciami, w centralnej części okrągły odręczny napis ozdobiony perełkami w płynie, i tu również odrobina srebra i tuszowanie, jako podkład do napisu wykorzystałam pasek  papieru w stylu vintage, który oplotłam białym kordonkiem i tu również perełki w płynie.

Pozdrawiam Gosinka

Komentarze

  1. piękna! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa praca.
    dziękuję za udział w wyzwaniu PWC.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekujemy za udzial w wyzwaniu PWC :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział wyzwaniu PWC;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz