Magiczne pudełko - wyzwanie nr 8 piątek13

Święta to czas obdarowywania. Postanowiłam w tym roku, z tej okazji stworzyć coś wyjątkowego i tak powstały moje pierwsze exploding box.

Te maleńkie pudełeczka (6,5x6,5 cm) sprawiły wiele radości gościom obdarowanym podczas świątecznego obiadu, ja również dobrze się bawiłam, gdy je tworzyłam.




Użyte materiały to : kolorowy blok techniczny A4 , papiery ozdobne (niestety nie wiem jakie, bo wykorzystałam jakieś resztki niewiadomego pochodzenia:), klej, klej z brokatem i  perełki w płynie, pieczątki : napis Cieszcie się Duchem Świąt - oczywiście Agateria, pozostałe to viva decor - motywy bożonarodzeniowe. Oczywiście jest też element quillingowy w postaci "skręconego " Świętego Mikołaja z worem prezentów. 

Z braku innej możliwości stempelki pokolorowałam zwykłymi pisakami i muszę przyznać, że wynik pozytywnie mnie zaskoczył:) niedociągnięcia zatuszowałam klejem z brokatem i efekt jest uroczy, świątecznie błyszczący:). 

Do moich pudełeczek włożyłam słodkie upominki:)

Pudełeczko zgłaszam do wyzwania nr 8 - Święta na blogu piątek 13:)

 Pozdrawiam Gosinka.

Komentarze